Jak vybudovat vlastní značku
Online kurz pro kreativce, kteří chtějí začít opravdu vydělávat.
Co kdyby vás začal živit váš koníček? Mně se to u fotografování podařilo.
A vše, co o budování značky za 9 let vím, jsem vložil do tohoto kurzu.
Studovat můžete online, kdy se vám to hodí, a tempem, které vám vyhovuje.
30 videí
5+ hodin
10 lekcí
Pracovní sešity ke stažení
Nejraději fotím krásná místa. Třeba pro tyto klienty:
Na konci kurzu budete vědět jak...
pozicovat svoji značku a objevit to, v čem jste fakt nejlepší.
vystavět portfolio, aby na první dobrou vynikla vaše unikátnost.
nastavit ceny tak, aby váš business v čase rostl.
získat více platících klientů a skvěle se postarat o ty současné.
zvládnout komunikaci na sociálních sítích tak, aby se vám investice vrátila.
nastavit marketingový mix a vše řádně vyhodnocovat.
nakládat s financemi a počítat s různými náklady.
Komu kurz sedne?
Milujete fotografování (nebo jinou kreativní práci) a cítíte, že je čas udělat ten velký skok–začít se tím živit.
Už nějakou dobu tvoříte a nejste úplný začátečník. Na začínající fotografy ale myslím třeba v tomto kurzu realitní fotografie.
Ve změti kurzů a školení jste zatím nenašli žádný, který by se věnoval nám, kreativcům.
Chcete vybudovat vlastní značku, ale nevíte, kde začít.
Tento kurz vám dá pevné základy, na kterých můžete vybudovat své podnikání. Vše, co najdete v kurzu, jsem opřel o to, co bych si rád sám před lety poslechl. Jen já jsem to musel zjistit metodou pokus-omyl. A to vy teď nemusíte.
Vše vám vysvětlím a nic si nenechám pro sebe. Kurz budu pravidelně doplňovat a vy k němu máte přístup už navždy.
Kurz je nyní k dispozici na nové platformě
Říká se o kurzu
Krátce o mně
Jmenuju se Jiří Lízler a profesionálně fotím už skoro 10 let. Nejraději architekturu a krásná místa po celém světě. Fotil jsem luxusní orientální hotely, moderní kanceláře zvučných firem i světové architektonické skvosty.
Pro velká jména jsem ale nefotil hned. Cesta byla dlouhá a nasbíral jsem na ní spoustu zkušeností. Vy si tu svou cestu můžete díky mému kurzu zkrátit minimálně o polovinu.
Nejlepší sekce za mě byla práce s klienty, a to především Smlouva, všichni řekneme, že to je jasné, ale dělá to málo kdo. Bylo super si to připomenout, že je to důležité a má to smysl. Kurz bych doporučil, člověku, který se fotkám věnuje a zajímá se o ně pokud, ale tento zájem nemáte, tak si myslím, že jsou lepší zdroje.
Tomáš Krejčí